25 Aralık 2009 Cuma



Kazandigim iki askeri okuldan birine gitseydim, su an yuzbasiliga kosan, Izmir'e tayinini bekleyen, lojmanda ucuza yasayan bir adam olabilirdim. Universiteyi Israrla cift dikis yapmasaydim, bir de ustune ustluk farz-i misal butun hayallerimi bir koseye koyup eski kiz arkadasimla hic inat etmeden evlenseydim... o zaten ogretmen oldu, ben de KPSS'ye girip torpille mustesarlikta calisirdim, omrumun o raddesine kadar tiksindigim memurlardan biri olur devlet imkanlarindan somururdum, ailelerden bi taraf guzel bir ev verirdi, iki uc senede bir araba yenilerdik, en buyuk derdimiz de bu olurdu. Bir de carsamba gunleri Yaprak Dokumunu mu izlesek, Avrupa Yakasi'ni mi derdi... Yazlari bilmem kac yildizli hersey dahil otellerde tatil, ne guzel hayat...

Ama ben 69 Camaro ile bilmem kacinci highwayde gezmekte, arka planda "Simple Man" calmasinda, sahane hamburgerler yemekte, her teknolojik gelismeye cocuk gibi sasirmada, her okyanusun dibine dalmakta israrci oldum... Hala da cekmedi bu konformistliginiz beni, 35'imde tekrar goruselim...

Geri sayim basladi zira...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder